لیست قیمت زرشک پفکی باکیفیت درجه یک

آیا می دانید زرشک پفکی چیست و چگونه باید این محصول را با کیفیت بالایی تهیه کرد؟ لیست قیمت های زرشک پفکی درجه یک در بازار چگونه است؟

زرشک یک نوع میوه ای است که درخت آن کوچک و دارای تیغ های ریز و درشت می باشد.

این میوه هم بصورت خودرو در مناطق کوهستانی می روید و هم می توان آن را کشت کرد و برداشت کرد که هر دو صورت یک نوع میوه با یه خصوصیات را می دهند.

در کل دنیا، ایران بزرگترین و بهترین تولید کننده در زمینه زرشک است که در خراسان جنوبی بیشترین تولید را دارد و می تواند حدود ۹۵ درصد از بازارهای داخلی و خارجی را برطرف سازد.

قیمت زرشک پفکی

معمولا میوه زرشک به رنگ قرمز و بنفش است که شکل بیضی دارد و مزه آن بسیار ترش و خوش طعم است.

درختچه زرشک می تواند با هر جو آب و هوایی سازگار باشد و محصول آن همیشه زیاد و باکیفیت است.

تولید زرشک بستگی به این دارد که درختچه های آن در کدام منطقه آب و هوایی کشت شده اند و هر کدام از آن ها با فاصله چند روز یا چند ماه آماده برداشت و تولید می شوند.

نوع زرشک از نظر برداشت فرق می کند و حتی مراحل تولید و زمان برداشت آن ها هم متفاوت است و هر کدام در کیفیت های بالا و پایین درجه بندی می شوند.

قیمت زرشک و کشمش آفتابی تاکستان معمولا بستگی به نوع و کیفیت آن دارد که بعضی ها دارای دانه های ریز و بی کیفیت و بعضی دیگر از دانه های درشت و درجه یکی برخوردارند که در بازار طبق همین زوایا قیمت گذاری می شود.

قیمت زرشک پفکی

خصوصیات و نحوی تولید زرشک پفکی

  • برداشت و تولید آن ۳ تا ۶ ماه بعد از تولید اولین زرشک
  • صرف زمان زیاد در هنگام تولید و آماده سازی
  • جدا سازی میوه زرشک به همراه شاخه های بلند
  • خشک کردن زرشک پفکی همانند کشمش
  • خشک کردن آن به روش طبیعی و آویز کردن
  • پاک سازی با دستگاه و جدا کردن شاخ و برگ ها از میوه
  • بسته بندی در کارتن های مخصوص و لمینت
  • نگهداری در جای تقریبا خنک و بدون نور مستقیم آفتاب

قیمت زرشک پفکی درجه یک

زرشک پفکی با درجه کیفیت گوناگونی در بازار فروخته می شود که قیمت های آن با هم فرق می کند.

هر چه زرشک پفکی تمیزتر و بدون خاک و برگ باشد و دانه هایش رنگ خوبی داشته باشد، معمولا درجه یک و اعلاست که قیمت آن کمی گران تر است.

بنابراین اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری از قیمت کلی انواع زرشک نظیر زرشک پفکی قائنات بدست آورید با سایت مقابل تماس بگیرید.

صادرات زرشک پفکی به کشورهای دیگر

بخاطر تولید و برداشت زیاد زرشک در ایران، صادرات این محصول هر ساله به کشورهای دیگر هم انجام می گیرد، چون هیچ کشور خارجی نمی تواند همانند ایران تولید زیاد و با کیفیت بالا زرشک را داشته باشد.

لذا صادرات و سفارش از طریق نمایندگی های فروش قابل انجام است که می توان با اطمینان کامل و بدون دغدغه حمل و نقل زرشک پفکی مرغوبی را تهیه کرد.

قیمت زرشک پفکی

فروش عمده زرشک پفکی در بازار

زرشک پفکی یکی از زرشک هایی است که می توان برای مصارف خانگی از آن استفاده نمود.

این زرشک در بازار بصورت بسته بندی شده های گرمی و کیلویی به فروش می رسد و خریداران می توانند برای نیاز بیشتر خود آن را عمده سفارش دهند تا برایشان مقرون بصرفه باشد.

خرید زرشک پفکی باکیفیت بسته بندی شده

علاوه بر اینکه زرشک به صورت فله ای به فروش می رسد، می توان آن را در بسته بندی های مخصوص هم با برندهای مختلف تهیه کرد، چون کارخانه های تولید کننده بخاطر نیاز کم بعضی مشتریان آن را در بسته بندی های گرمی و کیلویی قرار می دهند.

زرشک بسته بندی شده هم تمیز و هم استاندارد است که می توان آن را از همین مرکز معتبر با کیفیت بالایی سفارش داد و قیمت کمتری را در قبالش پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما