فروش زرشک فله با قیمت ارزان

در گذشته و قبل از آن که در ایران کالاهای بسته بندی شده رایج شود، خرید و فروش زرشک فله به صورت جزیی  و برای مصارف خانگی در بقالی ها و عطاری ها انجام می شد. اما کم کم فرهنگ استفاده از کالاهای بسته بندی شده جای  فرهنگ فروش زرشک فله را گرفت.

تولید زرشک خشک فله

راجع به تولید انواع زرشک خشک بارها در همین وب سایت صحبت شده است. در باره نحوه چیدن و نحوه خشک کردن زرشک نیز پست های جداگانه ای گذاشته ایم و نیاز به توضیح بیشتر شاید در اینجا نباشد. باید متذکر شویم که بیشتر زرشک تازه  جمع آوری شده خشک می شود تا قابل استفاده در تمام سال باشد. زرشک خشک  اگر شرایط نگهداریش مناسب باشد تا ۲ سال به راحتی قابل نگه داری است. زرشک اگر در شرایط گرم و نمناک باشد فوری دچار کرم زدگی می شود و زنگ آبن تیره می شود.

فروش زرشک فله

فروش زرشک  خشک بسته بندی شده

امروزه اما اگر کسی برای مصرف خانگی نیازمند زرشک باشد می تواند آن را به صورت بسته بندی شده از سوپر مارکت ها تهیه نماید. معمولا بسته بندی ها زیر نیم کیلوگرم می باشد. آن چه که مشاهده می شود بیشتر زرشک در  بسته های ۳۰۰ گرم، ۲۵۰ گرم ، ۲۰۰ گرم ، ۱۲۰ گرم و ۱۰۰ گرم  است. چندین برند دراین زمینه زرشک خشک را که به صورت زرشک دانه اناری یا زرشک پفکی  است به سوپر مارکت ها عرضه می کنند.

قیمت زرشک بسته بندی

نوع رایج زرشک خشک بسته بندی

البته عمده زرشکی که به صورت بسته بندی شده مشاهده گردیده زرشک دانه اناری است. هر چند هنوز بعضی از بقالی های کوچک و حتی برخی از بنکداران زرشک را به صورت فله نیز ارایه می دهند. قیمت زرشک به صورت بسته بندی شده بسیار گران تمام می شود . در جایی دیگر راجع به زرشک بسته بندی شده و همچنین قیمت زرشک بسته بندی شده به تفصیل صحبت شده است.

قیمت زرشک بسته بندی شده

قیمت زرشک بسته بندی شده  به صورت جزیی ممکن است گاهی تا ۴ برابر قیمت عمده زرشک و تا ۳ برابر قیمت زرشک فله نیز برسد که البته جای تعجب ندارد و قیمت خرده فروشی همیشه بسیار متفاوت از قیمت کلی فروشی است و همچنین تعداد واسطه ها، هزینه های حمل و نقل بیشتر، نیروی کار اضافه، هزینه دستگاه بسته بندی و برق اضافه و همین طور هزینه مواد بسته بندی، قیمت تمام شده زرشک را بالا می برد.

فروش زرشک فله

فروش زرشک فله به صورت عمده

همان گونه که در بخش های بالا نیز توضیح دادیم زرشک فله به دو صورت جزیی و عمدہ (wholesale) به فروش می رسد.  قیمت زرشک فله به صورت عمده حداقل  ۸ هزار تومان از قیمت زرشک فله به صورت خرده فروشی گران تر است. این قیمت تا ۱۸ هزار تومان  تفاوت نیز در بازار هایی چون بازار تجریش می رسد. چنان چه در صنعت بسته بندی مواد غذایی از جمله زرشک فعالیت دارید و یا تاجر میوه های خشک  و صادر کننده زرشک هستید، برای تامین زرشک فله مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید. فروش زرشک فله در مرکز فروش انواع زرشک با قیمت عمده فروشی شهرهای بیرجند و قاینات در تهران انجام می پذیرد.

تماس با ما