خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران

سوالی که برای برخی خریداران زرشک پیش می آید اینست که:‌ انواع زرشک چیست؟ و چگونه میتوان خرید عمده زرشک خشک مرغوب ایرانی داشت؟‌

ما در این جا به اختصار به این دو موضوع می پردازیم.

انواع زرشک خشک (Dried Barberry)

 

زرشک خشک بی دانه ایران یا همان زرشک پلویی از لحاظ کیفیت تجاری به دو دسته اصلی طبقه بندی میشود.

۱-زرشک پفکی

۲-زرشک دانه اناری

کیفیت متفاوت دو دسته در شیوه خشک کردن زرشک تازه (Fresh Barberry) است.

خرید عمده زرشک

 

البته گاهی زرشک زیرتالاری نیز به عنوان دسته سومی از زرشک خشک طبقه بندی می شود. زرشک زیرتالاری در واقع مخلوط زرشک پفکی و دانه اناری است و قیمت آن نیز بین قیمت زرشک پفکی و دانه اناری است.

قیمت زرشک در بازار تهران

۹۵ درصد زرشک ایران و جهان در استان خراسان  جنوبی تولید می شود. بیرجند و قاینات به عنوان شهرهای تولیدکننده اصلی زرشک پفکی و دانه اناری هستند. اما سایر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، شیراز، اصفهان و تبریز از این دو شهر بسیار دور می باشند. از این رو خرید عمده زرشک پفکی و دانه اناری با قیمت و کیفیت مناسب دغدغه بسیاری از خریداران از جمله رستوران داران است.  

در تهران اغلب مشتریان خرید عمده زرشک، این محصول را از بازار تهران یا مولوی خریداری می کنند. به علت وجود واسطه ها و کرایه حمل بالا، قیمتی که در بازار تهران برای زرشک تعیین می شود نسبت به خرید عمده زرشک در شهرهای خراسان جنوبی  ۱۵-۲۰ درصد گرانتر است.

 

خرید زرشک در تهران
بازار تهران

حال سوال اینست که آیا باید مسیر طولانی تا خراسان جنوبی را طی نمود تا خرید عمده زرشک با قیمت و کیفیت مناسب را داشت؟

ما در بازرگانی آتما  این سفر را برای کسانی که خرید عمده زرشک دارند، کوتاه نموده ایم. بازرگانی آتما با برند تجاری زرشک آبرام در بازار مواد غذایی فعالیت دارد. بازرگانی آتما  سیستم خرید مناسب از کشاورز، آماده سازی زرشک، حمل ارزان و پخش بهینه در تهران را یکی کرده است. از این رو قیمت خرید عمده زرشک آبرام را بسیار پایین نگه داشته است. این تفاوت به گونه ای است که شما میتوانید حتی خرید عمده زرشک در تهران را  ارزانتر از بنکداریهای شهرهای بیرجند و قاین داشته باشید.

قیمت خرید عمده زرشک – دی ۹۷

در جدول زیر قیمت خرید عمده زرشک با تحویل رایگان در تهران را مشاهده می فرمایید. لیست قیمت زرشکرا به طور روزانه در سایت مرکز خرید و فروش انواع زرشک ببینید. 

لیست قیمت زرشک

منبع: مرکز خرید و فروش انواع زرشک 

تماس با ما