خرید زرشک خشک در تهران – زرشک رستوران

خرید زرشک خشک با کیفیت، دغدغه بسیاری از کسانی است که نیاز روزانه دارند.  از جمله رستوران داران و شیرینی پزی ها همواره نگران کیفیت و قیمت در آن واحد می باشند. ما در یک متن جداگانه در مورد خرید زرشک عمده در بازار تهران صحبت کردیم. در اینجا به خرید زرشک برای رستوران ها میپردازیم.

زرشک در کنار زعفران، به غذای ایرانی هویتی منحصر به فرد می دهد. رستوانهایی که غذاهای سنتی سرو میکنند نیازمند خرید زرشک خشک میباشند. در غذاهای ایرانی – سنتی چون زرشک پلو، ته چین، کوکو، دلمه و یا حتی سوپ و سالاد، زرشک خشک فراوان استفاده میشود.

خرید زرشک رستوران

خرید زرشک خشک – رستوران ها

رستوران دارن در تهران چگونه خرید زرشک خشک خود را انجام میدهند؟  آنها عمدتا برای خرید زرشک خشک یا به بازار بزرگ تهران و یا به بازار مولوی مراجعه میکنند. خرید زرشک خشک در بازار بزرگ نسبت به بازارهایی چون بازار تجریش تا ۲۵ درصد نیز ارزانتر است. این نسبت برای خرید زرشک خشک از سوپر مارکتها ۱۰۰ تا ۴۰۰ درصد ارزانتر می شود.

مصرف زرشک خشک در رستوران ها

مصرف میانگین ماهانه زرشک خشک یک رستوران در حدود ۵۰ کیلوگرم می باشد. این مقدار انقدر زیاد نیست که رستوران دارن هر ۲ هفته یکبار یا ماهی یکبار برای آن وقت و انرژی زیاد صرف کنند و به شخصه به این بازارها مراجعه کنند. هر چند که گاهی راه و چاره دیگری نیز ندارند. هزینه حمل و نقل خرید زرشک خشک نیز به این داستان اضافه میشود. از طرفی چون مصرف همیشگی زرشک خشک دارند، ناگزیرند که هزینه های مربوطه را متحمل شوند.
از این رو طبیعتا یک صرفه جویی قابل توجه درپول  و زمان است اگر  رستوران داران بتوانند زرشک را مثلا به قیمت عمده فروشی بنکداران یا پایین تر و در درب رستوران های خود تحویل بگیرند.

رستوران تهران

زرشک آبرام

ما دربازرگانی آتما با برند تجاری آبرام راه حلی مناسب برای مشکل بالا فراهم آورده ایم.

اکنون شما رستوران داران عزیز می توانید زرشک خشک مورد نیاز خود را حتی پایینتر از قیمت بنکداریهای تهران تهیه کنید . 
قیمتی که ما برای زرشک خشک میدهیم قیمت بنکداریهای شهرهای خراسان جنوبی چون بیرجند و قائنات است.
این شامل همه نوع زرشک از جمله پفکی و دانه اناری میشود.
سیستم یکپارچه ما شامل خرید مناسب از کشاورز و خشک کردن زرشک  است. و در قدم بعد آماده سازی و حمل ارزانتر و پخش در تهران  میباشد. به نحویکه قیمت زرشک خشک را بسیار پایین نگه داشته ایم.

 

قیمت زرشک آبرام

 بخشی از بازار عمده فروشان تهران خرید زرشک خشک خود را از بازرگانی آتما انجام میدهند. لیست قیمت زرشک آبرام را روزانه در وب سایت ما ملاحظه بفرمایید.

با ما در ارتباط باشید. ما انواع زرشک خشک با گستره قیمت و کیفیتهای مختلف داریم. این گستره از زرشک خشک مخصوص آبگیری شروع شده تا زرشک خشک با کیفیت سوپر لوکس صادراتی است.

منبع: سایت مرکز خرید و فروش انواع زرشک

تماس با ما